اس ام اس های عاشقانه


اس ام اس عاشقانه 


بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو !


* * *

اس ام اس عاشقانه


احوال دل ، آن زلف رها داند و من

راز دل غنچه را صبا داند و من

بی من تو چگونه ای ندانم اما

من بی تو در آتشم ، خدا داند و من .

* * *

پیامک عاشقانه


این فاصله ها که بین ما بسیارند

از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت می آیم

اما اگر این فاصله ها بگذارند .

* * *

اس ام اس جدید عاشقانه



توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم

و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی

منو بزاری توی انفرادی قلبت !

* * *

اس ام اس عاشقانه  


ماهی که از آب جدا بشه فدا میشه

تو آبی من ماهی ، فدات بشم الهی .


* * *

اس ام اس عاشقانه

خوشبختی را در همین لحظه باور کن

لحظه ای که دلی به یاد توست .

* * *

اس ام اس عاشقانه

باز باران بارید خیس شد خاطره ها

مرحبا بر دل ابری هوا

هر کجا هستی باش آسمانت آبی

و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی .

* * *

اس ام اس عاشقانه


موجی از عشق رو بر ساحل دلت میفرستم

تا بدونی فراموش نشدنی هستی .


* * *


اس ام اس عاشقانه



سر سبز دل از شاخه بردیم ، تو چه کردی

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی

من شور و شر موج و تو سر سختی ساحل

ای عشق ببین من چه کشیدم و تو چه کردی .


* * *

اس ام اس عاشقانه



قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم

تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،
برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه ,

تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392 | 16:8 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.